Sweet Space byThanya.blogg.se

En plats om sött och bakvek

A Sweet Sunshine Morning

Publicerad 2015-03-19 11:20:47 i Allmänt,

Dark and cold winter is passing by...Spring is on the way... Let's hope for the most brightest , freshest and sweetest season ever.

Changing...This is..Life......Things are always change...

Enjoy!!

 
En söt solsken morgon....
Mörk och kall vinter går förbi ... Våren är på väg ... Låt oss hoppas på det mest ljus , färskaste och skönaste säsongen någonsin .

Ändra ... Detta är livet ...... Saker alltid förändras ...

Njut !!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sweets Space

HejI Mitt namn är Thanya , jag bor i Bromma , Stockholm med min man Peter och två lilla söta döttrar, Sydney och Linnea . Jag älskar att laga mat och baka för att upprätthålla både hälsosam och lycka för dem små folk :) . Sött och bakvekt är som min passion och *addiction' , särskilt franska Macarons . De är super söt och läckra. Jag börjar baka som en hobby men nu det blivit något större. Jag är också glad att dela mina*sweets* och passion med er , söta folk . Kram Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela